نرم افزار شبکه
نوشته شده توسط : علی

مدیریت شبکه های Wireless با Elcomsoft Wireless Security Auditor 3.0.3.382
نرم افزار شبکه

Elcomsoft Wireless Security Auditor نام نرم افزاری است که به مدیران شبکه های Wireless یا همان سیستم شبکه ای بی سیم ، این امکان را می دهد تا شبکه خود و دسترسی به آن را به هر نحوی که دوست دارند تنظیم نمایند.یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که شروع به بازیابی پسوورد سیستم وایرلس شما می کند و تمامی پسووردهای WPA/WPA2-PSK را در صورت عدم امنیت کافی پیدا کرده و این هشدار را به شما می دهد که پسوورد شما امنیت کافی را دارا نیست و به راحتی توسط هکرها قابل دسترس است.

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : یکشنبه، 28 آذر، 1389 (979 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3473 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

Nsasoft Network Hardware Inventory Software v1.0.6.0 - شناسایی سخت افزارهای سیستم های مورد استفاده در شبکه های بزرگ
نرم افزار شبکه

سخت افزارهای مورد استفاده در سیستم های کامپیوتری قسمت های مختلفی تشکیل می شوند. امروزه نرم افزارهایی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربر یک سیستم می تواند در صورت نیاز برای شناسایی قطعات سخت افزاری خود از این نرم افزارها بهره گیرد. همچنین در شبکه های کوچک و بزرگ نیز گاها نیاز به آن می شود تا مدیر شبکه اقدام به شناسایی قطعات سخت افزاری سیستم های مورد نظارت خود کند. به عنوان مثال یک مدیر شبکه که به تازگی مسئولیت یک شبکه راه اندازی شده در زمان گذشته را بر عهده گرفته است به منظور شناسایی نقاط ضعف سخت افزاری و ارتقا آن ها نیاز به این دارد تا در مورد سخت افزارهای فعلی مورد استفاده بر روی هر یک از سیستم ها اطلاعاتی را بدست آورد. حال تصور کنید که یک مدیر شبکه اداری به این چنین نیازی دست پیدا کند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 Network Hardware Inventory نام نرم افزاری برای استفاده در سیستم های خانگی ، شبکه های اداری و سازمانی می باشد که به وسیله آن می توان اطلاعات سخت افزاری موجود و جاری بر روی سیستم های شبکه را به راحتی دریافت نمود. به کمک این برنامه مدیران شبکه قادرند تا بدون نیاز به دسترسی فیزیکی و تنها از سیستم مدیریت شبکه خود اطلاعات سخت افزاری را در زمانی کوتاه بدست آورند. این نرم افزار قابلیت جمع آوری اطلاعات سخت افزارهای موجود بر روی سیستم ها را به صورت منظم و دسته بندی شده را دارا می باشند. کاربر می تواند در قسمت دریافت گزارش اقدام به دریافت اطلاعات هر یک و یا همه سیستم ها در قالب یک گزارش منظم نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Nsasoft Software می باشد.

 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : یکشنبه، 28 آذر، 1389 (324 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5212 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

مدیریت شبکه های محلی با HainSoft LanHelper v1.98
نرم افزار شبکه

مدیریت شبکه ( network administration ) کاریست کاملا حرفه ای که برای یادگیری آن نیاز به گذراندن دوره های تخصصی می باشد تا با تمامی اصول ، تکنیک ها ، عیب یابی شبکه ای و رفع مشکلات ناشی از آن و ... می باشد. امروزه بسیاری از کاربران علاقه خود را به این کار نشان می دهند زیرا در این کار علاوه بر یادگیری مهارت های حرفه ای وکسب تجربه ، تنوع کاری بسیار زیادی موجود می باشد و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ امروزه با مشاهد افرادی که در این زمینه تبحر خاصی دارند ، اقدام به جذب آنها می کنند. بسیاری از کاربران نیز در محل کار شخصی خود دارای شبکه های کامپیوتری می باشند. در این مکان ها معمولا هزینه ای برای صرف یک مدیر سیستم حرفه ای در نظر گرفته نمی شود و به همین علت یکی از کارکنان و آن محل که آشنایی کمی با شبکه داشته باشد به عنوان مسئول شبکه نیز انتخاب می شود که معمولا این افراد نیز در بسیاری از اوقات دچار مشکلات می شوند و برای رفع آن درمانده اند. امروزه نرم افزارهای متعدد زیادی برای کمک به مدیران شبکه طراحی شده است که با توجه به امکانات و ویژگی های زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهند به آنان کمک می کنند تا به راحتی بر یک شبکه مدیریت کرده بدون آنکه از دانش زیادی در این زمینه برخوردار باشند.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه مدیریت شبکه به شما معرفی می کنیم.

LanHelper  نام نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای مدیریت بر شبکه های کامپیوتری با قابلیت نظارت بر LAN و پویشگری شبکه می باشد. به کمک این نرم افزار می توان بر قسمت ها و اجزای مختلف شبکه های LAN نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات نرم افزاری ای که از دید مدیر شبکه مخفی مانده است آن ها را کشف نمود. از ابزارها و ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی نظیر IP Scanner با سرعت بالا ، شناسایی وضعیت کامپیوترهای موجود در شبکه و خاموش و روشن بودن آن ها و به روز رسانی IP های سیستم ها به صورت خودکار در صورت نیاز ، نظارت بر سرورها و ایستگاه های فعال موجود در شبکه LAN و Wan ، قابلیت روشن نمودن سیستم های موجود در شبکه تنها از روی سیستم مدیریتی ، توانایی خاموش نمودن و یا reboot کردن تعدادی از سیستم های شبکه به صورت همزمان با توجه به تشخیص مدیر شبکه ، قابلیت مدیریت بر کاربران شبکه به صورت همزمان و گروه بندی آن ها ، قابلیت اجرای دستورات بر روی هر یک از کامپیوترهای شبکه ، قابلیت ارسال پیغام به کاربران به صورت همگانی و یا انفرادی در شبکه و بسیاری دیگر از ویژگی ها که در مدیریت شبکه به مدیر شبکه کمک خواهد نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Hainsoft می باشد.
 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : جمعه، 12 آذر، 1389 (453 مشاهده)
(ادامه متن ... | 6561 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

مانیتور کردن شبکه با Veronisoft IP Monitor 1.3.18.5
نرم افزار شبکه

IP Monitor نرم افزاری برای مانیتور کردن شبکه میباشد و به شما این اجازه را میدهد که کانکشن های TCP/IP در شبکه های لن و اینترنت را کنترل کنید . همچنین با این نرم افزار تخصصی که برای مدیریت شبکه و سیستم مانیتورینگ شبکه است شما میتواند کلیه واردات و خروجیهای تحت شبکه را بررسی و مدیریت کنید. این نرم افزار تمام رخدادهای کامپیوترها و Device های شبکه را ضبط و دسته بندی می کند . استفاده از این نرم افزار برای تمام شبکه ها در هر مقیاسی توصیه می گردد . می بینید که این نرم افزار چه امکان بینظیری را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد .

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : شنبه، 22 آبان، 1389 (1439 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3538 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

مدیریت کامپیوترهای شبکه با Network LookOut Administrator v3.6.1
نرم افزار شبکه

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با تمام کاربران حاضر بر روی Network در هر لحظه در ارتباط باشید و با فرستادن پیغام به هر یک از آنها اخطار یا موارد مورد نیاز را متذکر شوید. از قابلیت های کنترلی این نرم افزار می توان به قابلیت کنترل و مقدار دهی پهنای باند قابل استفاده برای هر کاربر اشاره کرد که می تواند در کافی نت ها فوق العاده کاربردی باشد. با این نرم افزار مدیریت کامپیوترهای شبکه شما قادر خواهید بود تا از راه دور سیستمی را روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کنید که می تواند در صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید باشد. در کل می توان گفت با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی یک شبکه داشته باشید و تمام عیب ها و ایرادات وارده را با چند کلیک مرتفع کنید. از دیگر قابلیتهای این Software می توان به نمایش نام یوزر متصل شده، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود . لازم به ذکر است این نرم افزار از تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN پشتیبانی می کند

 برخی از ویژگی های نرم افزار Network LookOut Administrator v3.6.1 :

- قابلیت کار و کنترل تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN
- قابلیت نمایش صفحه مورد استفاده توسط هر کاربر شبکه
- قابلیت ارسال پیغام و ارتباط با هر کاربر بر روی شبکه
- قابلیت کنترل نرم افزار های مورد استفاده بر روی هر رایانه
- قابلیت روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کردن هر رایانه بر روی شبکه
- قابلیت عیب یابی و مرتفع کردن آن بر روی شبکه
- قابلیت کنترل پنهای باند و تعیین سقف پهنای باند برای هر کابر شبکه
- قابلیت کنترل تمام سخت افزار های مانند موس ، صفحه کلید و غیره برای هر کاربر
- قابلیت مشاهده چندین کاربر به صورت همزمان
- نصب و کاربرد بسیار آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : سه شنبه، 18 آبان، 1389 (1848 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5456 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

Mediafour MacDrive v8.0.7.38 نرم افزاری قدرتمند برای به اشتراک گذاری فایل ها میان سیستم عامل مکینتاش و سیستم عامل ویندوز
نرم افزار شبکه

امروزه سیستم عامل های مختلفی را می توان مشاهده نمود که برای رابط میان کاربر و سیستم کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم عامل هایی همانند ویندوز از شرکت مایکروسافت ، مکینتاش از شرکت اپل و یا سیستم عامل های Open Source ای همانند لینوکس که هر یک از این ها با توجه به ویژگی های خود دارای طرفدارانی می باشند. سیستم عامل های مختلفی که بر روی سیستم ها قرار می گیرند به گونه ای طراحی می شوند تا بیشترین سازگاری را با دیگر سیستم های عامل داشته باشند تا در صورت کنار هم قرار گرفتن در محیط هایی همچون شبکه های کامپیوتری برای ایجاد ارتباط با یکدیگر دچار مشکل نشوند. یکی از مهمترین مسائلی که بر آن توجه بسیاری می شود به اشتراک گذاری فایل ها در سیستم عامل های مختلف می باشد. برای به اشتراک گذاری فایل ها در میان چند سیستم عامل علاوه بر امکانات خود سیستم عامل می توان از نرم افزارهای کمکی نیز بهره گرفت !

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 MacDrive نام نرم افزاری قدرتمند برای به اشتراک گذاری فایل ها میان سیستم عامل مکینتاش از شرکت اپل و سیستم عامل ویندوز از شرکت مایکروسافت می باشد. به کمک این نرم افزار می توان به کمک این نرم افزار می توان انواع فایل ها و اطلاعات را از سیستم عامل Mac بدون هیچ مشکلی به ویندوز انتقال داد. سیستم عامل Mac عموماً به خاطر رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده‌ است و به همین علت بسیاری از افرادی که در زمینه های گرافیکی و چند رسانه ای فعالیت می کنند از این سیستم عامل بهره می برند زیرا نرم افزارهای بسیاری برای این سیستم عامل در زمینه کار با فایل های چند رسانه ای فراهم شده است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده این دسته از افراد دیگر نگران انتقال فایل های خود از سیستم عامل mac به ویندوز نمی باشند. این نرم افزار محصولی از Mediafour Corporation می باشد.

 برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- پشتیبانی کامل از ویندوز 7

- دسترسی به فایل های موجود در سیستم عامل Mac

- انتقال آسان فایل از سیستم عامل Mac به ویندوز

- پشتیبانی برای کپی اطلاعات بر روی cd و dvd

 و ... .

 

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : شنبه، 15 آبان، 1389 (365 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5870 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی با NetWorx v5.1.4
نرم افزار شبکه

NetWorx نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx v5.1.4:
- قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها
- قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat
- قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار
- سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
- قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه
- ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
- دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
- تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن
- تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
- هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
- قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,...
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
- سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
- قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
- قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
- قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
- محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات
- نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت
- واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...


 

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : جمعه، 14 آبان، 1389 (2341 مشاهده)
(ادامه متن ... | 7208 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

ارتباط دو کامپیوتر در هر نقطه جهان با نرم افزار TeamViewer 5.1.9385 Final
نرم افزار شبکه

TeamViewer ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.ضعف TeamViewer در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

 

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : دوشنبه، 10 آبان، 1389 (3404 مشاهده)
(ادامه متن ... | 4679 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 4.5)
 

Nsauditor Network Security Auditor v2.1.0.0 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بررسی و ممیزی نمودن تنظیمات امنیتی در شبکه
نرم افزار شبکه

نگهداری از شبکه های کامیپوتری و مدیریت بر سیستم ها و نرم افزارها بر عهده مدیر شبکه می باشد. مدیریت شبکه می بایست علاوه بر داشتن دانش کافی در زمینه نگهداری شبکه می بایست دقت بسیاری را در نحوه اعمال تنظیمات بر روی سیستم ها داشته باشند. تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری همیشه به صورت یکسان نمی باشند و مدیران شبکه می بایست با توجه به نوع توپولوژی و ساختار شبکه خود این تنظیمات را اعمال کنند. بهترین حالت برای مطمئن شدن از نوع تنظیمات اعمال شده استفاده از افراد متخصص در زمینه ممیزی نمودن و یا استفاده نرم افزارهای ممیزی می باشد.در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

Nsauditor Network Security Auditor نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه بررسی و ممیزی نمودن تنظیمات امنیتی در شبکه می باشد. این نرم افزار قدرتمند با در اختیار داشتن بیش از 45 نوع مختلف از ابزارها این توانایی را به مدیر شبکه می دهد تا با بررسی قسمت های مختلف تنظیمات امنیتی در شبکه خود ، از نوع تنظیمات اعمال شده و امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کند. همچنین این نرم افزار به مدیران شبکه در کشف مشکلات و نقاط ضعف موجود در شبکه که ممکن است موجب بروز مشکلاتی از جمله نفوذ هکرها به شبکه شود ، کمک شایانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Nsasoft می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- بررسی قسمت های مختلف شکه و ارائه گزارش در قالب فرمت های HTML و XML

- توانایی نظارت بر شبکه

- بررسی تنظیمات مربوط به NetBios

- بررسی تنظیمات نرم افزار  MS SQL

- قابلیت فیلتر گذاری بر Packet ها در شبکه

- دارای ابزار Port Scanner

- توانایی شناسایی سیستم عامل در سیستم های راه دور

- دارای ابزار بازیابی و کشف پسورد های LM و NTLM

 و ... .

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : دوشنبه، 10 آبان، 1389 (660 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5384 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

مدیریت شبکه با Network LookOut Administrator Professional 3.5.4
نرم افزار شبکه

شبکه امروزه در دنیای رایانه کاربرد فراوانی دارد که از این جمله می توان به استفاده آن در کافی نت ها ، گیم نت ها ، شرکت ها و غیره اشاره کرد؛ از این رو بازار کار شبکه فوق العاده وسیع می باشد، اما مدیریت شبکه از اموری است که هر کاربری قادر به عیب یابی در آن نیست که دلیل آن نیز گستردگی امکانات آن می باشد. اما امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما را با نرم افزار Network LookOut Administrator Professional آشنا سازیم که محصول شرکت EduIQ می باشد و می تواند شما را در مدیریت بهتر و کامل شبکه یاری دهد. از قابلیت های اصلی و مهم این نرم افزار می توان به عیب یابی شبکه اشاره نمود که با یک اسکن ساده قادر است اشکال ایجادی را یافته و آن را برطرف نماید. از قابلیت های دیگری که برای این Software می توان شمرد قابلیت کنترل تمام رایانه های موجود در شبکه می باشد. این کنترل کاربران شامل مشاهده صفحه نمایش تمامی کاربران شبکه و کامپیوترهای آن ها ، کنترل کامل موس و صفحه کلید هر یک از Computer های شبکه و غیره می باشد که شما را از نوع استفاده از رایانه ها آگاه میسازد که به راحتی می توانید از این طریق جلوی خرابکاری های برخی کاربران را بگیرید.
با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با تمام کاربران حاضر بر روی Network در هر لحظه در ارتباط باشید و با فرستادن پیغام به هر یک از آنها اخطار یا موارد مورد نیاز را متذکر شوید. از قابلیت های کنترلی این نرم افزار می توان به قابلیت کنترل و مقدار دهی پهنای باند قابل استفاده برای هر کاربر اشاره کرد که می تواند در کافی نت ها فوق العاده کاربردی باشد. با این نرم افزار مدیریت کامپیوترهای شبکه شما قادر خواهید بود تا از راه دور سیستمی را روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کنید که می تواند در صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید باشد. در کل می توان گفت با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی یک شبکه داشته باشید و تمام عیب ها و ایرادات وارده را با چند کلیک مرتفع کنید. از دیگر قابلیتهای این Software می توان به نمایش نام یوزر متصل شده، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود . لازم به ذکر است این نرم افزار از تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN پشتیبانی می کند .


قابلیت ها و امکانات نرم افزار Network LookOut Administrator Professional 3.5.4 :

- قابلیت کار و کنترل تمام شبکه های LAN ، WLAN ، VPN
– قابلیت نمایش صفحه مورد استفاده توسط هر کاربر شبکه
– قابلیت ارسال پیغام و ارتباط با هر کاربر بر روی شبکه
– قابلیت کنترل نرم افزار های مورد استفاده بر روی هر رایانه
– قابلیت روشن ، لاگ آف، راه اندازی مجدد و یا خاموش کردن هر رایانه بر روی شبکه
– قابلیت عیب یابی و مرتفع کردن آن بر روی شبکه
– قابلیت کنترل پنهای باند و تعیین سقف پهنای باند برای هر کابر شبکه
– قابلیت کنترل تمام سخت افزار های مانند موس ، صفحه کلید و غیره برای هر کاربر
– قابلیت مشاهده چندین کاربر به صورت همزمان
– نصب و کاربرد بسیار آسان
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
 

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : شنبه، 1 آبان، 1389 (1215 مشاهده)
(ادامه متن ... | 7268 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)




:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 7 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: